تاریخ آخرین بروزرسانی:

 دوشنبه, 23 دی 2018 11:38 

پنج شنبه 02 خرداد 98

دفترمقام معظم رهبری

ریاست جمهوری

همایش مدیران

وزارت نیرو

شرکت مهندسی آبفا کشور

شرکت مهندسی آبفا کشور

بخش مناقصات

بخش اخبار

نظام پیشنهادات

فیش حقوقی

سایت دولت

خدمات قابل ارائه الکترونیکی و غیر الکترونیکی شرکت

  • نوشته شده توسط اداره آمار و انفورماتیک
  • تاریخ ایجاد در شنبه, 21 اسفند 1395 03:28

خدمات الکترونیکی :

1)ارائه خدمات مشترکین بصورت الکترونیکی شامل 23 خدمت که بوسیله وارد نمودن شماره شناسایی و کد ملی هر مشترک امکان ورود به سامانه پیشخوان و درخواست خدمات قابل امکان می باشد.

2)رسیدگی و پیگیری شکایات که ورود به آن بخش و امکان ثبت پیام بصورت متن و صوتی امکان پذیر می باشدو بعد از ثبت درخواست کد رهگیری تولید می گردد و امکان پیگیری بوسیله کد رهگیری نیز در وب سایت و همان سامانه امکان می باشد ضمنا پیگیری آن به دو طریق امکان پذیر می باشد:1- بوسیله کد رهگیری 2-بوسیله اعلام شماره همراه و کد کاربری   

3)سامانه تلفنی 1523 که شامل: 1-دریافت صورتحساب 2-پرداخت الکترونیکی صورتحساب 3- اعلام شماره کنتور 4-معرفی خدمات 5- انتقادات پیشنهادات و شکایات 6- وقت ملاقات با مدیر عامل

4)پیگیری اسناد و نامه های اداری وارده به شرکت توسط ارسال کد رهگیری به سامانه پیام کوتاه 3000667373

5)امکان دریافت آخرین قبض آب بهاء توسط ارسال کد،شناسایی مندرج در قبض به سامانه پیامکی 30000484890

6) امکان ثبت الکترونیکی مناقصات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین امکان فراخوان و بازگشایی 

خدمات غیر الکتونیکی:

1)رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکاران با مراجعه به  قسمت های مربوطه

دفترمقام معظم رهبری

ریاست جمهوری

همایش مدیران

وزارت نیرو

شرکت مهندسی آبفا کشور

شرکت مهندسی آبفا کشور

بخش مناقصات

بخش اخبار

نظام پیشنهادات

فیش حقوقی

سایت دولت

پرسش و پاسخ

 

  • امروز: 1305
  • دیروز: 3918
  • هفته گذشته: 1977225
  • ماه گذشته: 45399
  • بازدید کل: 2018620
حريم شخصی

کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان کشور میباشد.استفاده از اطلاعات سایت با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت توسط دانــاوب